Hari ini sudah 17 jam kami tidak bersama

Aku sedih, dalam hatiku sangat peri aku rasakan, bila berpisah dengan dia. Ina adalah wanita yang paling aku sangat sayang di dalam hidupku biarpun kata pisah sudah aku ungkapkan.

Sungguh sebak hati ini, bila tidak berchat dengan dia lagi, aku rindu dia, sedihnya aku sebab hari ini tidaklah seperti hari-hari yang lalu.

“aku bukan tidak cintakan dia, aku sangat cinta dia. Tapi dalam hari-hari yang aku lalui sepanjang kami bersama, aku tidak pernah dia yakinkan untuk setia 100% dengannya.

Aku di setiap saat aku ragu dengan dia, dalam keraguan aku itu, aku cuba dirikan keyakinan aku untuk setia dengan dia. Walau di saat-saat akhirnya ini yang terjadi aku terpaksa lepaskan dia.

Sebab dia lebih memilih yang lain dari aku, walau kami dalam status masih bercinta, dia mencari yang lain.

Tapi tidak apalah, aku sedar diri, aku tau aku tidaklah sama seperti lelaki yang lain tu, ada penampilan, jauh lebih baik dari aku. Jauh lebih majuh dari aku.

Aku hanya ada kesetian, kejujuran dengan dia yang aku ada. “INA” andainya kau tau dalam hatiku sungguh sangat menyintaimu.

Aku sudah nyatakan cintaku denganmu, tapi mungkin kau tidak perlukan lagi cintaku itu. Tidak apalah . Aku ok jak untuk dia. Ikhlas aku menyintai dia INA. biarpun dia tidak pernah hargai kehadiran aku ini dalam hidupnya.

Tapi bagi aku dia tetap adalah salah satu yang terbaik wanita yang pernah aku cintai. “INA I LOVE YOU”.

Leave a comment

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Create your website with WordPress.com
Get started
%d bloggers like this: