“tiada apa-apa lagi yang perlu aku harapkan darimu”.

Dalam cerita hidupku ini, bermacam yang ada, kadang ada yang langsung aku lupa dan ada yang terus mengekal di ingatanku tiada satupun yang akan terlupakan, setiap saat cerita hidupku semua akanku tulis, buat jadikan kenangan terindah, sebab masa tidak boleh di putar semula, bila sudah pergi ia takkan kembali ia akan kekal menjadi masa lalu, saat demi saat yang pergi tidak akan dapat di putar kembali. Dia akan pergi selamanya.

Bertapa indahnya hidup ini jika segala cerita kita. Semua peristewa dalam hidup kita dapat kita tulis, dan takkan hilang di telan masa. Bertapa indahnya masa tu. Masa-masa kita sedih atau bahagia semua kita tulis dan menjadi sejarah hidup kita. Tidak kira kelam atau cara semua tertulis akan menjadi cerita dalam hidup kita.

Semua yang pernah hadir dalam hidup aku, akanku tuliskan nama mereka semua nanti buat jadikan kenangan, aku tidak ingin lupah segala-galanya ceritaku yang pernah tercipta dengan mereka. Meski aku dan mereka tidak sudah bersama sekarang sudah ada haluan jalan masing-masing, dan mereka tidak pernah sudah ingin tahu apakah jalan cerita hidupku lagi, begitu juga aku tidak akan pernah-pernah ingin tahu apakah lagi kisah mereka dengan siapa-siapa. Sebab dalam cerita hidup mereka aku sudah noktakan. Tiada cerita keduanya selamanya sampai bila-bila.

Leave a comment

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Create your website with WordPress.com
Get started
%d bloggers like this: