“aku tidak mahu jadi bodoh kernah seseorang yang bodoh”.

Aku tidak akan pernah-pernah tekejar-kejar seseorang wanita yang takkan pernah melihat pengorbananku macam mana untuk dia. Semua kawan lamaku, aku block satu persatu agar hati dia terjaga. “sending lifeku”, aku buang demi dia, semua aku buang demi dia. Tapi bagi dia pengorbananku itu tiada ertinya bagi dia. Ok tidak apa. Aku tak kisah.

Kernah aku masih ada pilihan yang lain, masih ramai lagi pilihan aku yang lain, yang boleh gantikan tempat kau. Bukan saja dirimu yang wanita di alam dunia ini, masih ada beribu yang ada.

Yang beribu tu mesti ada yang lebih baik darimu. Satu wanita ini, namanya tidak perlulah aku sebut, tapi insyaallah bila tiba masanya dia akan jadi pendempingku bila aku ada duit sudah.

Dialah tujuan aku, tiada lain hanya dia, semoga tuhan percepatkan rezeki yang melimpa dalam hidupku, dan aku dapat nikah dengan dia.

Dia wanita terakhir yang akanku kejar hanya dia, tiada duanya. Tiada lain. Dia sekarang ada di dalam hatiku, dia ku cinta, dia ku sayangi, dia akan selalu ada di hatiku.

“I LOVE YOU”. ku hucapkan untuk dia, semoga tuhan satukan kami nanti, dia impian aku, semoga aku dan dia akan kekal bahagia bila bersama nanti.

Leave a comment

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Create your website with WordPress.com
Get started
%d bloggers like this: